Promocje
Fotel gamingowy Hell's Chair HC- 1007 Gray Szary
Fotel gamingowy Hell's Chair HC- 1007 Gray Szary

449,00 zł

Cena regularna: 449,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł
szt.
Fotel Gamingowy dla dzieci Hell's Chair Rainbow Colorful KIDS Różowy
Fotel Gamingowy dla dzieci Hell's Chair Rainbow Colorful KIDS Różowy

749,00 zł

Cena regularna: 949,00 zł

Najniższa cena: 799,00 zł
szt.
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1020 Czarny
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1020 Czarny

399,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1020 Biały
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1020 Biały

399,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
Reklamacje

 

 

Reklamacje

 

ADRES DO WYSYŁKI REKLAMOWANEGO PRODUKTU

ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH:

BnB Kamila Kawęcka

3 Maja 70, 05-080 Izabelin C

reklamacje@hells.pl +48 888 888 276

 

Osobista dostawa reklamowanych produktów na powyższy adres nie jest możliwa.

 

Pobierz i wypełnij: Formularz Reklamacyjny PDF

 

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. 

Zanim rozpoczniesz montaż, dokonaj oględzin i koniecznie dokładnie sprawdź każdy element fotela i upewnij się, że fotel jest w idealnym stanie. Jeśli zdarzyło się, że zauważone zostały uszkodzenia w transporcie, poinformuj nas i prześlij nam zdjęcia na info@hells.pl i wstrzymaj się z montażem do momentu otrzymania od nas odpowiedzi.

Reklamację najlepiej złożyć elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@hells.pl (w tytule prosimy wpisać REKLAMACJA) lub na adres korespondencyjny ul. Świerkowa 1, 05-080 Izabelin C (adres do wysyłki towaru reklamowanego jest inny i jest wskazany poniżej).

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

BnB Kamila Kawęcka

3 Maja 70, 05-092 Izabelin C

reklamacje@hells.pl +48 888 888 276

Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane.

W związku z wadą możesz żądać:

  • naprawy/wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji w Regulaminie Sklepu

 

Roszczenia reklamacyjne nie obejmują wad i uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru lub w wyniku narażenia na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

1. Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń powstałych w wyniku:

1.1. użytkowania towaru z wadą lub towaru uszkodzonego, które to wady i uszkodzenia nie zostały niezwłocznie zgłoszone przez Kupującego do Sprzedającego po ich wykryciu, w wyniku czego wada lub uszkodzenie zostały pogłębione,

1.2. uszkodzeń mechanicznych w tym wskutek uderzeń, odkształceń, deformacji części fotela - takich jak obicie fotela (materiał/tkanina, pianka tapicerska, wypełnienie poduszek, w tym  np. rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki), stelaż, podstawa, koła, mechanizm regulacji, siłownik - powstałych podczas niewłaściwego użytkowania i eksploatacji towaru lub nadmiernych obciążeń, z wyłączeniem wad technologicznych i materiałowych, które niezwłocznie należy zgłosić Sprzedającemu po ujawnieniu wady,

1.3. nieautoryzowanej przez Sprzedającego modyfikacji towaru lub użytkowania modyfikowanego towaru czego wynikiem jest powstanie wad, uszkodzenia i/lub naruszenia oryginalnej konstrukcji lub podzespołu towaru,

1.4. montażu niezgodnie z instrukcja montażu oraz uszkodzeń elementów montażowych np. śrub, gwintów, otworów montażowych, połamania elementów, innych uszkodzeń mechanicznych i/lub użytkowania towaru, który został zmontowany niezgodnie z instrukcją montażu. Instrukcja montażu jest dołączana do produktu, jeśli zauważysz jej brak koniecznie skontaktuj się z Nami poprzez reklamacje@hells.pl, a prześlemy cyfrowo instrukcję montażu.

1.5 użytkowania towaru, który został zmontowany niezgodnie z instrukcją montażu,

1.6 narażenia towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie  niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza  oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła, bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub kontakt z rozgrzanym przedmiotem, a także użytkowania towaru w ww. negatywnych warunkach,

1.7 braku pierwszej konserwacji, zaniechania konserwacji lub nieprawidłowej konserwacji tapicerki oraz mechanizmów, kółek i innych podzespołów towaru

1.8. inne używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem

 

2. Roszczenia reklamacyjne nie obejmują:

2.1. czynności które Kupujący może wykonać we własnym zakresie np. czynności montażu towaru na podstawie instrukcji obsługi, regulacja śrub, usunięcie zabrudzeń, czynności konserwacyjne,

2.2. niewielkie rozbieżności kolorystyczne 

 

3. Zasady poprawnej konserwacji:

3.1. towar przeznaczony jest do używania w pomieszczeniach bez możliwości narażania towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie  niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza  oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła,

3.2. towar należy regularnie czyścić i impregnować preparatami dedykowanymi do danego materiału (tkanina, skóra ekologiczna, tworzywo sztuczne)

3.3. tapicerka towaru wykonana ze skóry ekologicznej wymaga systematycznej konserwacji po stronie Kupującego. Należy czyścić oraz konserwować impregnatem dedykowanym do skóry ekologicznej zgodnie z instrukcją na opakowaniu wybranego preparatu, by zachować jej właściwości skóry ekologicznej oraz by nie uszkodzić zewnętrznej powłoki obicia. Pierwsze czyszczenie i staranną impregnację należy wykonać przed pierwszym użyciem, a następnie powtarzać te czynności systematycznie w odstępnie minimum 2-miesięcznym. W przypadku braku, zaniechania lub nieprawidłowej konserwacji towaru, tapicerka ulegnie szybkiemu, trwałemu  zniszczeniu w trakcie eksploatacji - w tym będzie sucha oraz łamliwa a także bardzo podatna na uszkodzenia mechaniczne takie jak rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki.

3.4 kółka montowane do podstawy należy regularnie oczyszczać z kurzu, piasku i pyłu

3.5 mechanizmy towaru należy regularnie konserwować smarami uniwersalnymi

Do pobrania:  Formularz Reklamacyjny PDF

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium