Sklep internetowy z fotelami gamingowymi Hells.pl

Darmowa i błyskawiczna wysyłka w 24h do wszystkich zamówień

Nie pamiętam hasła
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
FAQ

1.Jak sprawdzić status zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia z poziomu strony do śledzenia. Otrzymasz informację o każdej zmianie statusu jego realizacji. Niezwłocznie powiadomimy Cię o wysłaniu Twojego zamówienia. Informację o nadaniu oraz numer przesyłki otrzymasz w wiadomości mailowej, dzięki czemu będziesz mieć możliwość sprawdzania tracking’u.

2. Jakie są wymiary fotela?
Skorzystaj z informacji na stronie danego produktu. Wymiary dla każdego z modeli znajdziesz na ostatnim zdjęciu w galerii produktu.

3. Jaki jest przewidywany czas wysyłki fotela?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony produkt dotarł do Ciebie jak najszybciej. Niemal każde zamówienie wysyłamy w ciągu 24h od momentu jego złożenia. Towar zamówiony i opłacony do godziny 15:00 zazwyczaj wysyłamy jeszcze w tym samym dniu roboczym. W przypadku przedsprzedaży produkt wysyłamy zgodnie z terminem podanym w karcie produktu.

4. Jaki jest przewidywany czas dostawy fotela?
Na przewidywany czas dostawy składają się czas wysyłki oraz czas transportu przez firmę kurierską. Czas przewozu uzależniony jest od przewoźnika. Zamówiony produkt powinien dotrzeć do Ciebie w ciągu 24h. Czas ten liczony jest od momentu nadania przesyłki. Dostawy realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

5. Jaka firma kurierska dokona dostarczenia produktu?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

6. Ile zapłacę za dostawę?

Dostawa naszych produktów na terenie Polski jest darmowa w przypadku zamówień opłaconych z góry ( przelew tradycyjny lub płatność online) koszt dostawy wynosi 0 zł. Dla zamówień pobraniowych koszt dostawy wynosi 29 zł. 

7. Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?
Zmiana danych adresowych do wysyłki możliwa jest poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.

8. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

W przypadku chęci zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny w celu weryfikacji – jeśli został nadany list przewozowy, to niestety nie ma już możliwości zmiany szczegółów zamówienia.

9. Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?
Ze względu na wielkość produktu oraz jego konstrukcję, wymaga on samodzielnego montażu przez klienta. Razem z przesyłką otrzymasz przejrzystą instrukcję obsługi, dzięki której proces montażu będzie szybki i prosty. 

10. Czy wystawiacie faktury vat?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę do zamówienia. W celu otrzymania faktury VAT zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podaj niezbędne dane.

11. Czy jest możliwość uzyskania faktury Proforma?

Tak. W celu otrzymania faktury Proforma prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową wraz z informacją o zamawianym modelu, ilości sztuk oraz danymi do wysyłki i danymi do faktury. Na tej podstawie wystawiana jest faktura Proforma.

 12. Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura wystawiana jest automatycznie a następnie wysyłana mailem na wskazany adres mailowy do godziny po otrzymaniu zamówienia. 

13. Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację wystarczy wysłać wypełniony formularz reklamacyjny wraz z dowodem zakupu oraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres: reklamacje@hells.pl

14. Czy można zwrócić zakupiony fotel?
Tak, masz możliwość zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia. W przypadku zachowania tego terminu akceptujemy także zwroty produktów otworzonych lecz nie skręconych.
UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście. Zwroty są realizowane tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Adres do zwrotu: Flexible Logistics Services Sp.z o.o. Pass 20K, Budynek nr 9 05-870 Błonie

15. Czy można wymienić zakupiony fotel?
Niestety, nie ma możliwości wymiany.

16. Jak czyścić fotel gamingowy?
Fotele z naszej oferty są łatwe w czyszczeniu. Tapicerka (skórzana i tekstylna) powinna być czyszczona wyłącznie przy użyciu specjalnych środków chemicznych.

17. Z jakiego materiału wykonana jest tapicerka?
Tapicerka naszych foteli wykonana jest z trwałej i łatwej w czyszczeniu ekoskóry lub najwyższej jakości tkaniny materiałowej.

18. Czy poduszki są regulowane/demontowane?
Tak, poduszki są regulowane (w górę i w dół) oraz montowane na gumę/pasy z klamrą lub magnes (zagłówek) i pasy z klamrą (poduszka lędźwiowa).

19. Czy fotel będzie pasował do mojego biurka i czy zmieści się pod nim?
Odpowiednio dobrany fotel gamingowy będzie kompatybilny z Twoim biurkiem. Wybór produktu powinien być poprzedzony zapoznaniem się z podanymi na stronie www.hells.pl wymiarami konkretnego modelu.

20. Czy mogę kupić fotel bez logo Hell's Chair?

Niestety – nie ma takiej możliwości.

21. Czy w przypadku reklamacji trzeba odesłać cały fotel, czy tylko uszkodzoną część?

W przypadku reklamacji prosimy o wiadomość mailową na adres reklamacje@hells.pl

Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób najmniej uciążliwy dla klienta. 

22. Czy mogę otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej?
Tak, posiadamy instrukcje obsługi w wersji elektronicznej dla wszystkich naszych produktów. Możesz ją ściągnąć tutaj: https://hells.pl/pl/i/Instrukcje-montazu/14

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium