Sklep internetowy z fotelami gamingowymi Hells.pl

Darmowa i błyskawiczna wysyłka w 24h do wszystkich zamówień

Nie pamiętam hasła
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Polityka zwrotów

 

 

 

Odstąpienie od Umowy i Zwrot Produktu

 

 ADRES DO WYSYŁKI ZWRACANEGO PRODUKTU

ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH:

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.- BnB

Pass 20K, Budynek nr 9

05-870 Błonie

info@hells.pl +48 888 888 276

 

Osobisty zwrot produktów na powyższy adres nie jest możliwy.

 

Wypełnij: Formularz Odstąpienia od Umowy i Zwrotu Towaru

Jeśli:

  1. A) jesteś konsumentem

lub

  1. B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Cienie działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wypełnienie formularza online: WYPEŁNIJ

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na swój koszt na adres:

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.- BnB,

Pass 20K, Budynek nr 9

05-870 Błonie

info@hells.pl +48 888 888 276

Osobisty zwrot produktów na powyższy adres nie jest możliwy.

Zwrot powinien nastąpić jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot jest na koszt i odpowiedzialność Kupującego.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odstępując od Umowy i odsyłając produkt:

  • Zadbaj o idealny stan zwracanego towaru. Towar zwracany musi być kompletny oraz w stanie niepogorszonym
  • Akceptujemy zwroty towarów otworzonych, lecz nie skręconych
  • Niepogorszony stan towaru to taki, który jest nie używany, bez uszkodzeń i śladów użytkowania
  • Podpowiadamy, by użyć oryginalnego kartonu, kartonowych przekładek i folii zabezpieczających chroniących poszczególne elementy zestawu w zwracanej paczce.
  • Dostarczyliśmy Ci pełnowartościowy i fabrycznie nowy towar, jeśli oczekujesz pełnego zwrotu środków za zwrócony towar, zadbaj by towar wrócił do nas w takim samym stanie.
  • Warto zadbać o odpowiednie zapakowanie zwracanego towaru. Zwrot jest na koszt i odpowiedzialność Kupującego, a za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy zwracanej Sprzedający ma prawo obciążyć Kupującego dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zmniejszenia wartości towaru bezpośrednio przez Kupującego lub z powodu nienależytego zapakowania i zabezpieczenia towaru na czas transportu. Sprzedający zastrzega sobie prawo do potrącenia części kwoty zwrotu adekwatnej do zmniejszenia wartości rzeczy przez Kupującego w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.

Jeśli towar posiada uszkodzony karton, Klient zobowiązany jest niezwłocznie spisać przy odbiorze przesyłki u kuriera protokół szkody jawnej i zgłosić ten fakt wraz z dokumentacją zdjęciową Sprzedającemu 

Jeśli towar posiada po rozpakowaniu uszkodzenia, a karton nie nosi śladów uszkodzenia w transporcie, Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację wraz z dokumentacją zdjęciową Sprzedającemu 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

WYPEŁNIJ: Formularz Odstąpienia od Umowy i Zwrotu Towaru

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium