Zasady poprawnej konserwacji
Zadbaj o zakupiony produkt - zapoznaj się z zasadami poprawnej konserwacji
1. Towar przeznaczony jest do używania w pomieszczeniach bez możliwości narażania towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła,
2. Towar należy regularnie czyścić i impregnować preparatami dedykowanymi do danego materiału (tkanina, skóra ekologiczna, tworzywo sztuczne)
3. tapicerka towaru wykonana ze skóry ekologicznej wymaga systematycznej konserwacji po stronie Kupującego. Należy czyścić oraz konserwować impregnatem dedykowanym do skóry ekologicznej zgodnie z instrukcją na opakowaniu wybranego preparatu, by zachować jej właściwości skóry ekologicznej oraz by nie uszkodzić zewnętrznej powłoki obicia. Pierwsze czyszczenie i staranną impregnację należy wykonać przed pierwszym użyciem, a następnie powtarzać te czynności systematycznie w odstępnie minimum 2-miesięcznym. W przypadku braku, zaniechania lub nieprawidłowej konserwacji towaru, tapicerka ulegnie szybkiemu, trwałemu zniszczeniu w trakcie eksploatacji - w tym będzie sucha oraz łamliwa a także bardzo podatna na uszkodzenia mechaniczne takie jak rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki.
4. kółka montowane do podstawy należy regularnie oczyszczać z kurzu, piasku i pyłu
5. mechanizmy towaru należy regularnie konserwować smarami uniwersalnymi
Reklamacje do Hells.pl
z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi
Towary zakupione w sklepie hells.pl możesz reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi.
Roszczenia reklamacyjne nie obejmują wad i uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru lub w wyniku narażenia na niekorzystne czynniki zewnętrzne.
1. Roszczenie reklamacyjne nie obejmuje wad i uszkodzeń powstałych w wyniku:
1.1 użytkowania towaru towaru z wadą lub towaru uszkodzonego, które to wady i uszkodzenia nie zostały niezwłocznie zgłoszone przez Kupującego do Sprzedającego po ich wykryciu, w wyniku czego wada lub uszkodzenie zostały pogłębione,
1.2 uszkodzeń mechanicznych w tym wskutek uderzeń, odkształceń, deformacji części fotela - takich jak obicie fotela (materiał/tkanina, pianka tapicerska, wypełnienie poduszek, w tym rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki), stelaż, podstawa, koła, mechanizm regulacji, siłownik, wspornik - powstałych podczas niewłaściwego użytkowania i eksploatacji towaru lub nadmiernych obciążeń, z wyłączeniem wad technologicznych i materiałowych, które niezwłocznie należy zgłosić Sprzedającemu po ujawnieniu wady,
1.3 nieautoryzowanej przez Sprzedającego modyfikacji towaru lub użytkowania modyfikowanego towaru czego wynikiem jest powstanie wad, uszkodzenia i/lub naruszenia oryginalnej konstrukcji lub podzespołu towaru,
1.4 montażu niezgodnie z instrukcja montażu oraz uszkodzeń elementów montażowych np. śrub, gwintów, otworów montażowych, połamania elementów, innych uszkodzeń mechanicznych. Instrukcja montażu jest dołączana do produktu, jeśli zauważysz jej brak koniecznie skontaktuj się z Nami poprzez reklamacje@hells.pl, a prześlemy cyfrowo instrukcję montażu,
1.5 użytkowania towaru, który został zmontowany niezgodnie z instrukcją montażu,
1.6 narażenia towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła, bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub kontakt z rozgrzanym przedmiotem, a także użytkowania towaru w ww. negatywnych warunkach,
1.7 braku pierwszej konserwacji, zaniechania konserwacji lub nieprawidłowej konserwacji tapicerki oraz mechanizmów, kółek i innych podzespołów towaru,
1.8 inne używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
2. Roszczenia reklamacyjne nie obejmują:
2.1 czynności, które Kupujący może wykonać we własnym zakresie np. czynności montażu towaru na podstawie instrukcji obsługi, regulacja śrub, usunięcie zabrudzeń, czynności konserwacyjne,
2.2 niewielkie rozbieżności kolorystyczne.
Jak zgłosić reklamację produktu zakupionego w sklepie hells.pl ?
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na e-mail: reklamacje@hells.pl
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Reklamacje oraz w Regulaminie Sklepu