Promocje
Fotel Gamingowy dla dzieci Hell's Chair Rainbow Colorful KIDS Różowy
Fotel Gamingowy dla dzieci Hell's Chair Rainbow Colorful KIDS Różowy

749,00 zł

Cena regularna: 949,00 zł

Najniższa cena: 799,00 zł
szt.
Fotel gamingowy Hell's Chair HC- 1007 Gray Szary
Fotel gamingowy Hell's Chair HC- 1007 Gray Szary

449,00 zł

Cena regularna: 449,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł
szt.
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1021 Szary Biały TKANINA
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1021 Szary Biały TKANINA

399,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1021 Czarny TKANINA
Fotel biurowy obrotowy Hell's Chair HC- 1021 Czarny TKANINA

399,00 zł

Cena regularna: 499,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od Umowy i Zwrot Produktu

 

 ADRES ZWROTU:

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.- BnB

Pass 20K, Budynek nr 9

05-870 Błonie

info@hells.pl +48 888 888 276

 

Pobierz i wypełnij: Formularz PDF Odstąpienia od Umowy i Zwrotu Towaru

Jeśli:

  1. A) jesteś konsumentem

lub

  1. B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 3 stycznia 2022 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@hells.pl

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na swój koszt na adres:

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.- BnB,

Pass 20K, Budynek nr 9

05-870 Błonie

info@hells.pl +48 888 888 276

Zwrot powinien nastąpić jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot jest na koszt i odpowiedzialność Kupującego.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odstępując od Umowy i odsyłając produkt:

  • Zadbaj o idealny stan zwracanego towaru. Towar zwracany musi być kompletny oraz w stanie niepogorszonym
  • Akceptujemy zwroty towarów otworzonych, lecz nie skręconych
  • Niepogorszony stan towaru to taki, który jest nie używany, bez uszkodzeń i śladów użytkowania
  • Podpowiadamy, by użyć oryginalnego kartonu, kartonowych przekładek i folii zabezpieczających chroniących poszczególne elementy zestawu w zwracanej paczce.
  • Dostarczyliśmy Ci pełnowartościowy i fabrycznie nowy towar, jeśli oczekujesz pełnego zwrotu środków za zwrócony towar, zadbaj by towar wrócił do nas w takim samym stanie.
  • Warto zadbać o odpowiednie zapakowanie zwracanego towaru. Zwrot jest na koszt i odpowiedzialność Kupującego, a za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy zwracanej Sprzedający ma prawo obciążyć Kupującego dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zmniejszenia wartości towaru bezpośrednio przez Kupującego lub z powodu nienależytego zapakowania i zabezpieczenia towaru na czas transportu. Sprzedający zastrzega sobie prawo do potrącenia części kwoty zwrotu adekwatnej do zmniejszenia wartości rzeczy przez Kupującego w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.

Jeśli towar posiada uszkodzony karton, Klient zobowiązany jest niezwłocznie spisać przy odbiorze przesyłki u kuriera protokół szkody jawnej i zgłosić ten fakt wraz z dokumentacją zdjęciową Sprzedającemu e-mailem: info@hells.pl

Jeśli towar posiada po rozpakowaniu uszkodzenia, a karton nie nosi śladów uszkodzenia w transporcie, Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację wraz z dokumentacją zdjęciową Sprzedającemu e-mailem: info@hells.pl

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Do pobrania: Formularz PDF Odstąpienia od Umowy i Zwrotu Towaru

 

 

Reklamacje

 

ADRES REKLAMACJI:

BnB Kamila Kawęcka

3 Maja 70, 05-080 Izabelin C

reklamacje@hells.pl +48 888 888 276

 

Pobierz i wypełnij: Formularz Reklamacyjny PDF

 

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Zanim rozpoczniesz montaż, dokonaj oględzin i koniecznie dokładnie sprawdź każdy element fotela i upewnij się, że fotel jest w idealnym stanie. Jeśli zdarzyło się, że zauważone zostały uszkodzenia w transporcie, poinformuj nas i prześlij nam zdjęcia na info@hells.pl i wstrzymaj się z montażem do momentu otrzymania od nas odpowiedzi.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@hells.pl (w tytule prosimy wpisać REKLAMACJA) lub na adres korespondencyjny ul. Świerkowa 1, 05-080 Izabelin C (adres do wysyłki towaru reklamowanego jest inny i jest wskazany poniżej).

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

BnB Kamila Kawęcka

3 Maja 70, 05-092 Izabelin C

reklamacje@hells.pl +48 888 888 276

Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Towar oferowany w sklepie hells.pl objęty jest gwarancją:

  • 24-miesięczna gwarancja na konstrukcję fotela: stelaż, podstawę.
  • 12-miesięczna gwarancja na obicie fotela (materiał oraz piankę tapicerską) – w tym przypadku gwarancja wyłącza uszkodzenia mechaniczne materiału i pianki tapicerskiej, kółka montowane w podstawie fotela, siłownik, mechanizm regulacji.

 

Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru lub w wyniku narażenia na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

1. Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń powstałych w wyniku:

1.1. użytkowania towaru z wadą lub towaru uszkodzonego, które to wady i uszkodzenia nie zostały niezwłocznie zgłoszone przez Kupującego do Sprzedającego po ich wykryciu, w wyniku czego wada lub uszkodzenie zostały pogłębione,

1.2. uszkodzeń mechanicznych w tym wskutek uderzeń, odkształceń, deformacji części fotela - takich jak obicie fotela (materiał/tkanina, pianka tapicerska, wypełnienie poduszek, w tym  np. rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki), stelaż, podstawa, koła, mechanizm regulacji, siłownik - powstałych podczas niewłaściwego użytkowania i eksploatacji towaru lub nadmiernych obciążeń, z wyłączeniem wad technologicznych i materiałowych, które niezwłocznie należy zgłosić Sprzedającemu po ujawnieniu wady.

1.3. nieautoryzowanej przez Sprzedającego modyfikacji towaru lub użytkowania modyfikowanego towaru czego wynikiem jest powstanie wad, uszkodzenia i/lub naruszenia oryginalnej konstrukcji lub podzespołu towaru,

1.4. montażu niezgodnie z instrukcja montażu oraz uszkodzeń elementów montażowych np. śrub, gwintów, otworów montażowych, połamania elementów, innych uszkodzeń mechanicznych i/lub użytkowania towaru, który został zmontowany niezgodnie z instrukcją montażu. Instrukcja montażu jest dołączana do produktu, jeśli zauważysz jej brak koniecznie skontaktuj się z Nami poprzez reklamacje@hells.pl, a prześlemy cyfrowo instrukcję montażu.

1.5. narażenia towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie  niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza  oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła, bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub kontakt z rozgrzanym przedmiotem, a także użytkowania towaru w ww. negatywnych warunkach

1.6. braku pierwszej konserwacji, zaniechania konserwacji lub nieprawidłowej konserwacji tapicerki oraz mechanizmów, kółek i innych podzespołów towaru

1.7. inne używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem

 

2. Roszczenia reklamacyjne nie obejmują:

2.1. czynności które Kupujący może wykonać we własnym zakresie np. czynności montażu towaru na podstawie instrukcji obsługi, regulacja śrub, usunięcie zabrudzeń, czynności konserwacyjne,

2.2. niewielkie rozbieżności kolorystyczne 

 

3. Zasady poprawnej konserwacji:

3.1. towar przeznaczony jest do używania w pomieszczeniach bez możliwości narażania towaru na negatywne czynniki zewnętrzne, w tym wodę, deszcz, wilgotność powietrza poniżej 45%, bezpośrednie promienie słoneczne, niskie  niskie temperatury - poniżej 15 stopni Celsjusza, wysokie temperatury powyżej 30 stopni Celsjusza  oraz poprzez umieszczanie towaru w odległości mniejszej niż 1 metr od źródła,

3.2. towar należy regularnie czyścić i impregnować preparatami dedykowanymi do danego materiału (tkanina, skóra ekologiczna, tworzywo sztuczne)

3.3. tapicerka towaru wykonana ze skóry ekologicznej wymaga systematycznej konserwacji po stronie Kupującego. Należy czyścić oraz konserwować impregnatem dedykowanym do skóry ekologicznej zgodnie z instrukcją na opakowaniu wybranego preparatu, by zachować jej właściwości skóry ekologicznej oraz by nie uszkodzić zewnętrznej powłoki obicia. Pierwsze czyszczenie i staranną impregnację należy wykonać przed pierwszym użyciem, a następnie powtarzać te czynności systematycznie w odstępnie minimum 2-miesięcznym. W przypadku braku, zaniechania lub nieprawidłowej konserwacji towaru, tapicerka ulegnie szybkiemu, trwałemu  zniszczeniu w trakcie eksploatacji - w tym będzie sucha oraz łamliwa a także bardzo podatna na uszkodzenia mechaniczne takie jak rozcięcia, rozdarcia, przedziurawienia, przetarcia, pękania, łuszczenie, rozwarstwienia, wypaczenia lub inne ubytki.

3.4 kółka montowane do podstawy należy regularnie oczyszczać z kurzu, piasku i pyłu

3.5 mechanizmy towaru należy regularnie konserwować smarami uniwersalnymi

Do pobrania:  Formularz Reklamacyjny PDF

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium