Promocje
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior Gray
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior Gray
548,00 zł 488,00 zł
szt.
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior Green
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior Green
548,00 zł 478,00 zł
szt.
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior White
Fotel gamingowy Hell's Chair U-Warrior White
548,00 zł 488,00 zł
szt.
FAQ

1.Jak sprawdzić status zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia z poziomu strony do śledzenia. Otrzymasz informację o każdej zmianie statusu jego realizacji. Niezwłocznie powiadomimy Cię o wysłaniu Twojego zamówienia. Informację o nadaniu oraz numer przesyłki otrzymasz w wiadomości mailowej, dzięki czemu będziesz mieć możliwość sprawdzania tracking’u.

2. Jakie są wymiary fotela?
Skorzystaj z informacji na stronie danego produktu. Wymiary dla każdego z modeli znajdziesz na ostatnim zdjęciu w galerii produktu.

3. Jaki jest przewidywany czas wysyłki fotela?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony produkt dotarł do Ciebie jak najszybciej. Niemal każde zamówienie wysyłamy w ciągu 24h od momentu jego złożenia. Towar zamówiony i opłacony do godziny 15:00 zazwyczaj wysyłamy jeszcze w tym samym dniu roboczym. W przypadku przedsprzedaży produkt wysyłamy zgodnie z terminem podanym w karcie produktu.

4. Jaki jest przewidywany czas dostawy fotela?
Na przewidywany czas dostawy składają się czas wysyłki oraz czas transportu przez firmę kurierską. Czas przewozu uzależniony jest od przewoźnika. Zamówiony produkt powinien dotrzeć do Ciebie w ciągu 24h. Czas ten liczony jest od momentu nadania przesyłki. Dostawy realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

5. Jaka firma kurierska dokona dostarczenia produktu?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD.

6. Ile zapłacę za dostawę?
Koszt dostawy wynosi 19 zł w przypadku zamówień opłaconych z góry (przelew tradycyjny lub płatności online) lub 29 zł dla zamówień pobraniowych.

9. Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?
Zmiana danych adresowych do wysyłki możliwa jest poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.

10. Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?
Ze względu na wielkość produktu oraz jego konstrukcję, wymaga on samodzielnego montażu przez klienta. Razem z przesyłką otrzymasz przejrzystą instrukcję obsługi, dzięki której proces montażu będzie szybki i prosty.

11. Czy wystawiacie faktury vat?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę do zamówienia. W celu otrzymania faktury VAT zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podaj niezbędne dane.

12. Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację wystarczy wysłać wypełniony formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres: info@hells.pl

13. Ile trwa gwarancja na produkty marki Hells?
Sprzedawane przez nas produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją. Dwuletni okres gwarancji rozpoczyna się z dniem zakupu towaru.

14. Czy można zwrócić zakupiony fotel?
Tak, masz możliwość zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia. W przypadku zachowania tego terminu akceptujemy także zwroty produktów otworzonych i złożonych.
UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu produktu osobiście. Zwroty są realizowane tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej.

15. Czy można wymienić zakupiony fotel?
Niestety, nie ma możliwości wymiany.

16. Jak czyścić fotel gamingowy?
Fotele z naszej oferty są łatwe w czyszczeniu. Tapicerka (skórzana i tekstylna) powinna być czyszczona wyłącznie przy użyciu specjalnych środków chemicznych.

17. Z jakiego materiału wykonana jest tapicerka?
Tapicerka naszych foteli wykonana jest z trwałej i łatwej w czyszczeniu ekoskóry lub najwyższej jakości tkaniny materiałowej.

19. Czy poduszki są regulowane/demontowane?
Tak, poduszki są regulowane (w górę i w dół) oraz montowane na gumę/pasy z klamrą (zagłówek) i pasy z klamrą (poduszka lędźwiowa).

23. Czy fotel będzie pasował do mojego biurka i czy zmieści się pod nim?
Odpowiednio dobrany fotel gamingowy będzie kompatybilny z Twoim biurkiem. Wybór produktu powinien być poprzedzony zapoznaniem się z podanymi na stronie www.hells.pl wymiarami konkretnego modelu.

24. Czy w przypadku reklamacji trzeba odesłać cały fotel, czy tylko uszkodzoną część?
W przypadku uznania reklamacji to my zajmujemy się wysłaniem części lub całego nowego fotela.

25. Czy mogę otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej?
Tak, posiadamy instrukcje obsługi w wersji elektronicznej dla wszystkich naszych produktów. Możesz ją ściągnąć tutaj.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl